ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO

im. Władysława Stanisława Reymonta

w SZYDŁOWIE

SZYDŁÓW 57, 97-306 GRABICA

TEL/FAX. 44 617 14 01, 512 470 119

E-MAIL: zspszydlow@powiat-piotrkowski.pl

www.zspszydlow.pl

Wszechobecny Dźwięk

 

uczniowie dowiedzą się:

- czym jest dźwięk, jakie są rodzaje hałasu,

- w jaki sposób powstają dokonywać pomiaru hałasu (natężenia dźwięku),

- w jaki sposób rejestrować dźwięk i jaka jest historia rejestracji dźwięku,

- jakie są cechy dźwięk i jaka jest klasyfikacja dźwięków,

- jakie programy służą do rejestracji i przetwarzania dźwięku.


uczniowie nauczą się:

- dokonywać pomiaru natężenia dźwięku,

- rejestrować i przetwarzać dźwięk za pomocą programów komputerowych,

- klasyfikować dźwięki, opisywać dźwięki,

- edytować i obrabiać dźwięki,

- przetwarzać i przedstawiać zebrane informacje.

 


 Grupa Naukowo-Techniczna

 

 

    1.   Fala dźwiękowa. Rodzaje natężenia dźwięku
    2.  Sposoby pomiaru natężenia dźwięku
    3.  Pomiar natężenia dźwięku
    4.   Historia rejestracji dźwięku i obecna rejestracja dźwięku
    5.  Klasyfikacja dźwięków. Cechy dźwięków
    6.  Zbieranie informacji o szkodliwości hałasu
    7.  Budowa rury Rubensa
    8.  Przygotowania do festiwalu nauki.

 

 Grupa Przedsiębiorczości

 

 

  1.   Informacja i badania marketingowe – cel, znaczenie i przedmiot badań marketingowych
  2.   Charakterystyka badań marketingowych – budowa kwestionariusza ankiety i wywiadu
  3.   Przykład badania rynku z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety
  4.   Organizacja, przeprowadzenie i analiza badania rynku
  5.  Wybór i opracowanie tematu
  6. IV Festiwalu Nauki, harmonogramu działań i zadań dla sekcji przedsiębiorczości.
  7.   Opracowanie planu organizacyjnego Festiwalu Nauki w szkole

 

Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )