Wszechobecny Dźwięk
uczniowie dowiedzą się:
- czym jest dźwięk, jakie są rodzaje hałasu,
- w jaki sposób powstają dokonywać pomiaru hałasu (natężenia dźwięku),
- w jaki sposób rejestrować dźwięk i jaka jest historia rejestracji dźwięku,
- jakie są cechy dźwięk i jaka jest klasyfikacja dźwięków,
- jakie programy służą do rejestracji i przetwarzania dźwięku.
uczniowie nauczą się:
- dokonywać pomiaru natężenia dźwięku,
- rejestrować i przetwarzać dźwięk za pomocą programów komputerowych,
- klasyfikować dźwięki, opisywać dźwięki,
- edytować i obrabiać dźwięki,
- przetwarzać i przedstawiać zebrane informacje.
Grupa Naukowo-Techniczna
- Fala dźwiękowa. Rodzaje natężenia dźwięku
- Sposoby pomiaru natężenia dźwięku
- Pomiar natężenia dźwięku
- Historia rejestracji dźwięku i obecna rejestracja dźwięku
- Klasyfikacja dźwięków. Cechy dźwięków
- Zbieranie informacji o szkodliwości hałasu
- Budowa rury Rubensa
- Przygotowania do festiwalu nauki.
Grupa Przedsiębiorczości
- Informacja i badania marketingowe – cel, znaczenie i przedmiot badań marketingowych
- Charakterystyka badań marketingowych – budowa kwestionariusza ankiety i wywiadu
- Przykład badania rynku z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety
- Organizacja, przeprowadzenie i analiza badania rynku
- Wybór i opracowanie tematu
- IV Festiwalu Nauki, harmonogramu działań i zadań dla sekcji przedsiębiorczości.
- Opracowanie planu organizacyjnego Festiwalu Nauki w szkole